Sunday, August 2, 2009

Lagi Gambar Demo Mansuh ISA: Tahniah Kepada Semua Peserta - Nizar vs Najib Altantuya

Tahniah buat semua peserta himpunan aman Mansuh ISA hari ini. Anda anda hero saya. Rakyat Malaysia patut berbangga dengan keberanian anda, turun ke jalan-jalan raya, mengambil risiko bagi memperjuangkan kebenaran dan membenam kezaliman.

Saya dapat rasakan semangat dan komitmen hebat anda. Ditembak gas pemedih mata, dibalun belantan polis, diasak semburan air asid, semuanya tidak menjadi halangan besar buat anda semua untuk mengungguli perjuangan menuntut agar semua undang-undang zalim dimansuhkan.

Saya tumpang bahagia melihat anda beraksi demi kesejahteraan Malaysia tercinta ini.

Anda semua telah memulakan, polis juga telah menunjukkan belang, soalnya apakah langkah susulan selepas ini? Pastinya tidak boleh berdiam diri. ISA adalah akta paling zalim dan mesti dikuburkan segera. Apa lagi yang nak dirundingkan Najib sehingga perlu memakan masa untuk memansuhkannya secara total.

Saya yakin anda semua tidak pernah percaya dengan jaminan Najib itu. Saya juga. Jadi, mesti ada tindakan untuk memastikan ISA dilupuskan terus.



















Sekali lagi, tahniah buat semua peserta demonstrasi hari ini. Saya benar-benar berbangga dengan kehebatan anda semua! -/detikdaily

MyKampungku

1 comments:

Anonymous said...

Si peliwat tegar ni sengaja adakan demonstrasi dengan harapan dia di tahan dibawah ISA supaya kes liwat tidak dapat diteruskan.Kerana si peliwat ni tahu bahawa bukti amat kukuh kali ini dan dia tidak boleh terlepas.Di mana si peliwat ni dapat duit anjur demonstrasi ni?Setiap orang dibayar dari RM 100-RM 500.Kalau kita ambil 20,000 X RM 100,jumlahnya RM 2 juta.Banyak duit poket si peliwat yang tak bekerja selain meliwat.Pasal Nik Aziz ni,dia memang bodoh sebab tu Kelantan negeri paling miskin dan 99% yang dok terpekik semalam tu orang kelantan siap dengan kopiah sekali.Orang tua ni dah nyanyuk dan perangai macam Ariel Sharon. Mujurlah hanya ada 20,000 binatang bodoh di negara ini.

nuff

Visited Since 090322

Followers

Komen Terkini

Categories

My Page Rank

Labels

Blog Widget by LinkWithin
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost