Monday, August 10, 2009

Tindakan Najib Serlahkan Ke-HINDU-anya? :- Nizar vs Najib Altantuya


Akhbar melaporkan bahawa Najib merupakan PM pertama selepas Tun Razak yang membuat lawatan rasmi ke Batu Caves atas kapasiti sebagai Perdana Menteri. Artikel ini menyorot satu persatu usaha-usaha misteri seorang insan bernama Najib yang sering dikatikan dengan Hindu. Apakah Najib sebenarnya ingin menyerlahkan kehinduannya? Mari lihat bersama-sama peristiwa-peristiwa tersebut :

1. ZIARAH BATU CAVES
“The Malaysian Insider by Lee Wei LianKUALA LUMPUR, Aug 9 — Datuk Seri Najib Razak today became the first prime minister to make an official visit to Batu Caves since his father Tun Abdul Razak did in 1970. Though their visits to the site best known for its Hindu cave temples and the spectacular Thaipusam festival were separated by nearly forty years, the circumstances that surrounded their visits are in some ways, remarkably similar…”

Kalau Nik Aziz dan Nizar ziarah kuil, tentulah dengan segera UMNO menuduh mereka berdua rosak akidah. Tapi bila bos UMNO no.1 ni ziarah, semuanya ok menurut UMNO.

2. NAJIB BUAT UPACARA HINDU DI RUMAHNYA

Dalam Statutory Declaration yang dibuat oleh Bala, jelas dinyatakan Najib ada membuat upacara keagamaan Hindu di rumah Najib. Sehari selepas membuat kenyataan ini, Bala hilang secara misteri dan dilaporkan kononnya menarik balik kenyataannya.

3. NAJIB NYALAKAN LILIN DI KUIL

Bila Nizar pegang lilin sempena protes kematian/pembunuhan seorang sahabat bernama Teoh, UMNO segera tuduh Nizar kafir dan rosak akidah. Bila Najib nyalakan lilin di kuil, UMNO pula menyucapkan syabas.. Double standard taraf binatang UMNO nih.

4. NAJIB KERAP BERSANDIWARA

Baru 2-3 balik dari umrah di Mekah, Najib sudah membiarkan isterinya membuka aurat. Gambar isterinya mencium pipi pemuda-pemuda di sana sini juga cukup menyedihkan rakyat Malaysia yang beragama Islam khususnya. Inikah sikap seorang Islam?

5. 1Malaysia untuk ambik hati Hindu?

Kita maklum UMNO sedang mambawa usul ke kabinet untuk menghalang anak mualaf yang bawah umur dari masuk Islam seperti ibu atau bapanya yang Islam kerana STATUS AGAMA ANAK MESTI MENURUT STATUS AGAMA IBUBAPA SEWAKTU PERKAHWINAN IBU BAPA. Usaha UMNO menghalang anak mualaf dari masuk islam ini, yang hanya berlaku pada zaman Najib ini menimbulkan tandatanya tentang status agama Najib.

Berhubung soal DAP yang kadangkala kelihatan menetang Islam, PAS memang faham masalah ini dan PAS tegas dalam prinsip dan sentiasa mentarbiyah dan menjelaskan Islam kepada DAP. Apa pun, DAP memang jelas kafirnya. Najib dan UMNO yang mengaku Islam tetapi selalu menentang Islam lebih pelik. UMNO yang memecat Mufti kerana isu arak dan ratu cantik kini cuba mengaku hero dengan berpura-pura marah dengan DAP yang menghalang arak dari dirampas. Kalau UMNO ikhlas, UMNO patut cuba benda yang sama di kawasan UMNo dahulu.

Apa pun, kepada ahli UMNO, anda boleh terus memuja bos no.1 anda, Najib secara dulu, kini dan selamanya.. Tak kuasa den nak tegur golongan buta hati nih "


/tranungkite

MyKampungku

3 comments:

org memali said...

kamu ni mungkin dari keturunan super sss . tidakkah kamu rasa janggal dan takut bila mengeluarkan kenyataan yg menggambarkan ketidakislaman seseorang islam .sekiranya tidak benar maka azab yg amat pedih pasti menanti . kamu tidak ubah seperti sss yg ada di tanah melayu ini . rata2 sss ini yg memporakperandakan kedamaian dan ketenangan .mungkin juga kamu lebih teruk dari sss ini krn kamu mungkin islam tapi mereka adalah kafir sememangnya sifat mereka .

Anonymous said...

Adakah UMNO/BN cuba memberitahu kaum India yang Najib juga setaraf dengan Dewa Muruga kaum India apabila replika Najib dinaikkan beberapa ratus meter di depan patung besar Dewa Muruga yang berwarna emas - di pintu masuk gua Batu Caves. Samy Vellu dan orang MIC apa komen ???

DurianKampung said...

Org Memali,

Sama juga bila kamu dan juak2 UMNgok kamu menggambarkan ketidakislaman Nizar yg hanya memegang lilin. Sekiranya azab pedih menanti org yg menulis artikel ini, begitu jugalah kamu & pecacai BeeEnd yg berbuat perkara sama kerana menuduh Nizar yg bukan2. Malah lebih malang kamu tidak menegur perbuatan pemimpin UMNgok yg nyata muslim dari meletak kalungan bunga pd tugu negara, membawa bomoh ke dalam dwn undangan negeri di Perak dsb.nya.

Jangan jadi munafik dengan hanya melihat salah org lain. Cermin diri sendiri dulu... jika diri sendiri memang Islam sejati, beri nasihat kepada semua pihak yg melakukan kesalahan, tanpa berat sebelah.

nuff

Visited Since 090322

Followers

Komen Terkini

Categories

My Page Rank

Labels

Blog Widget by LinkWithin
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost