Thursday, April 7, 2011

Datin Seri Presiden Di Kampung Muara Tebas DUN N5 Demak Laut


Kampung Muara Tebas iaitu salah sebuah kampung yang terletak dalam kawasan pilihanraya DUN N5 Demak Laut telah menerima kunjungan Presiden PKR Datin Sri Wan Azizah Ismail bersama rombongan sempena kempen PKR untuk kawasan Demak Laut.Ketibaan rmbongan Presiden ke bilik gerakan pilihanraya ranting Muara Tebas disambut Pengerusi Ranting Tuan Haji Yussuf bersama AJK Ranting serta penduduk kampung.

Turut serta mengiringi beliau adalah calon PKR iaitu saudara Ali Hossen.Dalam ucapan ringkas, Presiden sempat menerangkan isu-isu yang berkaitan dengan tuduhan liwat dan isu video yang melibatkan Ketua Umum PKR DSAI.Penduduk yang nampak berpuas hati dengan penjelasan tersebut memberi tepukan berserta laungan REFORMASI.

Sementara itu ucapan ringkas calon PKR untuk kawasan Demak Laut lebih banyak menyentuh isu-isu tempatan yang disuarakan penduduk seperti isu masjid baharu yang telah lama dijanjikan kerajaan BN serta geran tanah bagi penduduk yang tinggal dikawasan lot baharu di kampung tersebut.

Kehadiran rombongan Presiden PKR kesini, berjaya memberi semangat untuk ranting dan penduduk kampung bekerja lebih kuat untuk menumbangkan rejim Taib Mahmud.

TERIMA KASIH PRESIDEN....
Lagi gambar sempena lawatan itu DISINI atau disini

MyKampungku

0 comments:

nuff

Visited Since 090322

Followers

Komen Terkini

Categories

My Page Rank

Labels

Blog Widget by LinkWithin
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost