Sunday, July 19, 2009

Nizar vs Najib Altantuya: Teoh Beng Hock, Jatuh Atau Lompat?, Atau DiTolak !


Ketua Polis Negara memberi amaran jangan ganggu siasatan polis dengan membuat apa-apa tomahan dalam kes kematian mendiang Teoh Beng Hock.

Justeru, sebagai rakyat yang taat kepada undang-undang, saya nasihatkan semua jangan buat apa-apa tohmahan dalam kes kematian ini. Walau bagaimanapun saya tertarik dengan apa yang dipaparkan oleh ‘Senyum Kambing’.

Apa yang pasti, kematian Teoh disebabkan jatuh dari bangunan tinggi. Kenapa dia jatuh? Terjatuh atau dijatuhkan, itu persoalannya. Sekarang kita jangan buat tohmahan, tetapi sebagai hamba Allah SWT yang dikurniakan akal fikiran, kira berhak untuk berfikir dan buat andaian sendiri. Agak-agaknya apakah sebab Teoh jatuh? Fikiran saya kuat mengatakan tiada sesiapapun yang sengaja ingin menjatuhkan Teoh, tetapi …. dot … dot … fikiran saya juga kuat mengatakan dia juga tidak terjun @ jatuh dengan kerelaan sendiri… dot… dot… dot…

Sebagai panduan untuk teka-teki ini baca keratan dari berita Malaysiakini:
Tan berkata, ada beberapa kali dia diancam dengan keganasan fizikal, di mana seorang pegawai menuding ke dahinya dan didakwanya berkata: “Kamu jangan bohong. Saya boleh pukul kami. Percayalah!”. - /loveperak.blogspot.com

MyKampungku

0 comments:

nuff

Visited Since 090322

Followers

Komen Terkini

Categories

My Page Rank

Labels

Blog Widget by LinkWithin
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Bluehost